Predstavujeme marketingovú manažérku JRK Slovensko
Všetky | 07.02.2021
V JRK pôsobí už 3 roky. Svojím nadšením pomáha propagovať víziu „pre menej odpadu“. Predstavujeme Vám našu marketingovú manažérku Pauli.

Marketingový guru v JRK je už od roku 2017 Ing. Paulína Kuricová. Nadšenie pre svoju prácu a pre šírenie posolstva „pre menej odpadu“ pretavuje do svojich aktivít každý deň. Medzi jej najväčšie záľuby patrí cyklistika či turistika. Vo voľnom čase dobíja energiu v prírode, rada objavuje Slovensko, naše zámky, hrady či jaskyne. Nepohrdne ani dobrou knihou, hlavne fantasy či ekologickou tématikou a takisto pracuje na svojej balkónovej záhradke.
V JRK som od októbra 2017, kedy to bola ešte malá firma. V tíme JRK SK nás bolo 6, dnes je nás raz toľko a o rozrastaní ostatných tímov ani nehovoriac. O JRK som sa dozvedela z prenosu odovzdávania cien VIA BONA 2015. Vtedy som bola nadšená, akí mladí ľudia robia super prácu a povedala som si, že by som tam raz chcela pracovať. Začala som JRK sledovať na facebooku. O rok neskôr som sa šla sťahovať do Bratislavy a hľadala som si prácu. Zhodou okolností na mňa na facebooku vyskočila ponuka v JRK. Nečakala som, že ma vôbec pozvú na pohovor, no nakoniec som absolvovala rovno dve kolá a vybrali ma. Doteraz sa mi to zdá ako zázrak.
Najviac sa mi páči, že to čo robíme má zmysel nielen dnes, ale aj pre ďalšie generácie. Že tým, čo robíme meníme Slovensko k lepšiemu. Aj keď je to niekedy riadna drina, nestíhačky a makačka. No stáva sa mi, že keď mám blbý deň a už nevládzem, na druhý príde úplne super správa alebo projekt, ktorý ma nakopne a dodá energiu, pretože to čo v JRK, by som v nejakej admin práci určite nezažila. Páči sa mi tiež super kolektív ľudí, ktorí sú rovnako „nakazení“ myšlienkou PRE MENEJ ODPADU a neberú to len ako obyčajnú prácu. A tiež to, že nie sme len mudrlanti od stola, ale keď treba nerobí nám problém hrabať sa v kope odpadu.
Triediť odpad som nútila už svoje kamošky na intráku, takže to beriem ako samozrejmosť :). Mám vermi kompostér v kuchyni a to čo naše dážďovky nestihnú spracovať ešte nosím do officu do elektrického kompostéra. Nakupujem do vlastných vrecúšok a tašiek. Používam čapovanú drogériu, tuhé šampóny a mydlá a snažím sa nakupovať čo najviac slovenských výrobkov. Takéto správanie sa snažím infiltrovať aj do návykov mojich známych a rodiny napr. zero waste darčekmi.
Marketing v JRK vnímam v prvom rade ako nástroj, ktorým samosprávam pomáhame zorientovať sa v téme, prinášame príklady z praxe a nenásilnou formou im pomáhame rozhodnúť sa, aká cesta by bola pre nich najlepšia. Pri implementácií našich riešení je veľmi dôležité pomôcť mestu alebo obci spopularizovať zavádzanú zmenu a na to často nemajú kapacity. Tu vidím veľmi dôležitú úlohu nášho marketingu, ktorý je komunikačnou kampaňou pre samosprávu a zároveň naša reklama. Myslím si, že v tejto oblasti najlepšie predávajú odporúčania a výsledky.
Na jednej strane robiť ešte viac aktivít na posilnenie značky JRK – odborný partner pre odpadové hospodárstvo. Na druhej strane by som chcela intenzívnejšie spolupracovať priamo so samosprávami na komunikačných stratégiách. Aby vedeli, že JRK im dodá celé riešenie, od analýzy, cez technológiu až po prezentáciu riešenia občanom a ich zapojenie do systému.
Našej Pauli prajeme veľa ďalších úspešných projektov a naplnenie cieľov, či už pracovných alebo osobných.
Mestá a obce, v prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu marketingovú manažérku.
Zostaňte informovaní
Každý mesiac vám zašleme newsletter, v ktorom nájdete:
- príklady z regiónov,
- rady pre efektívne odpadové hospodárenie,
- novinky z odpadárskej legislatívy,
- naše najnovšie riešenia a produkty.