Zákaznícka a technická podpora
Do nášho tímu hľadáme nového parťáka, ktorý sa vďaka nášmu evidenčnému systému stane profíkom v oblasti evidencie odpadov.
typ úväzku
Plný úväzok
Termín nástupu
Nástup možný ihneď
Platové podmienky
1200-1300 EUR + polročné odmeny
Miesto práce
Bratislava
Zodpovednosť za územie
Výjazdy po celom Slovensku
Aký je pracovník technickej podpory?
Starostlivý a systematický pracant, ktorý sa nebojí komunikovať a má trpezlivosť s každým, kto potrebuje poradiť.
A načože slúži ten evidenčný systém?
Základom každého fungujúceho odpadového hospodárstva je prehľad o reálnom stave množstva odpadov a o tom, kto zváža odpad a akým spôsobom. Náš evidenčný systém je softvér, ktorý zhromažďuje údaje a je práve tým nástrojom, vďaka ktorému samospráva tento prehľad o odpadoch získa.
Perfektne sa k nám hodíš ak:
-
máš ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie
-
si trpezlivý, priateľský a rád komunikuješ s ľuďmi
-
pracuješ samostatne a zodpovedne
-
máš vodičský preukaz skupiny B
-
máš základné technické znalosti, ako napr. nastavenie počítača, serverov a Wi-Fi
-
orientuješ sa v hardvéri (tablety, terminály a tlačiarne - lokálne a sieťové)
-
máš kultivovaný ústny a písomný prejav
Čo budeš robiť?
-
prijímať, spracovávať a klasifikovať požiadavky od zákazníkov a kolegov (telefonicky, cez ServiceDesk)
-
poskytovať technickú a metodickú podporu obciam (príprava inštalácie, implementácie a konfigurácie systému, školenia používateľov, reklamácie hardvéru, riešenie technických problémov softvéru a pod.)
-
riešiť operatívne požiadavky a vytvárať manuály, tipy a triky – skrátka, budovať a spravovať dokumentáciu a znalostnú bázu
-
zabezpečovať dátovú úpravu v Exceli alebo CSV a pracovať s databázou (export a import)
-
aktívne pracovať s terminálmi, tlačiarňami, tabletmi a Wi-Fi
-
pripravovať preberacie protokoly, monitoring dostupnosti
-
testovať aplikáciu, identifikovať chyby a zadávať ich na ďalšie riešenie
-
identifikovať možností ďalšieho rozvoja aplikácie
-
spravovať informačné systémy podporujúce chod spoločnosti (Microsoft 365, CRM, Eset, dochádzkový systém, webové domény a hosting atď.)
-
poskytovať internú IT podporu pri nástupe a výstupe zamestnancov (správa účtov, nastavenie hardvéru, migrácia údajov)
-
príprava manuálov pre zamestnancov a administrátorov
-
Je Ti niektorý z predchádzajúcich bodov cudzí? Nevadí! Radi Ti so všetkým pomôžeme, stačí, ak máš záujem a chuť učiť sa nové veci.
Čo sme pre teba pripravili:
Vybavenie a zľavy
- mobilný telefón s EÚ paušálom
- notebook
- prednosť pri odpredaji firemného majetku
- 100 % príspevok zamestnávateľa na stravné lístky / stravovaciu kartu
Čas
- flexibilný pracovný čas
- JRK prázdniny – firemná dovolenka na náklady zamestnávateľa
- platené voľno v povianočnom období a silvestra (nad rámec zákonnej dovolenky)
- „sick days“
Zábava a vzdelávanie
- bezodné nápoje na office
- kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí
- teambuldingy
- školenia, vzdelávanie a tréningy
- bonus za odporúčanie pri hľadaní nových členov tímu „priveď kamaráta“
- príspevok na dôchodkové sporenie po 2 rokoch vo firme
S kým budeš primárne spolupracovať?
Žijeme poslaním "Pre menej odpadu." a vierou, že každý náš čin prispeje k lepšej budúcnosti. Sme energický tím ľudí so zápalom pre vec. Neustále sa rozvíjame a hľadáme do tímu kolegov na rovnakej vlne. Máme otvorené, pohodové a neformálne prostredie. Nie sme len kolegovia, ale aj kamaráti. Hodnoty, ktorými sa v našej práci každý deň riadime, sú inovatívnosť, úcta, úprimnosť, dodržiavanie sľubov, vďačnosť a vloženie maximálneho úsilia do každej úlohy.
Imrich Tatiersky
Martina Huňačková
Miroslav Hastík
Ladislav Adamus