Hľadáte odpovede? Máme pre vás
Často kladené otázky
Potrebujete poradiť? Pripravili sme pre vás najčastejšie otázky z oblastí, ktorým sa venujeme.
Vyberte oblasť, ktorá vás zaujíma:
Nedarí sa mi prihlásiť do môjho konta na mojelwis.sk
Pre prihlásenie sa na stránku mojelwis.sk pomocou manuálneho zadania čísla etikety, je potrebné správne zadať číslo ľubovoľnej etikety, ktorá vám bola pridelená, alebo číslo nádoby s RFID čipom. Číslo zadávajte bez medzier.
V prípade, ak je vaša etiketa exspirovaná, nepodarí sa vám pomocou nej prihlásiť do systému. Jednorazová etiketa exspiruje dňom, kedy je nasnímaná pri zbere odpadu. Etikety pre viacnásobné použitie a etikety s RFID čipom sú aktívne pokiaľ sú upevnené na používanej nádobe na odpad.
Ak triedite odpad, ale vaša obec nepovolila sledovanie verejných štatistík pre obyvateľov, nepodarí sa vám prihlásiť do systému.
Môj zoznam vývozov odpadu je prázdny
Ak je váš zoznam vývozov odpadu prázdny, tak vaša obec ešte nezačala s evidovaním zberu odpadu. Kontaktujte svoju obec.
Hmotnosť odpadov, ktoré som odovzdal na zbernom dvore nezodpovedá tomu, čo je uvedené v systéme môj ELWIS
Ak hmotnosť odpadov, ktoré ste odovzdali na zbernom dvore nezodpovedá tomu, čo vidíte v systéme môj ELWIS, tak mohla nastať chyba ľudského faktora pri manuálnom zadávaní množstva odváženého odpadu do systému.
Kde si môžem objednať ďalšie etikety na vrecia s odpadom?
O množstve pridelených etikiet rozhoduje vaša obec. Kontaktuje preto svoju samosprávu.